четвъртък, 18 април 2013 г.

Кутийка за бижута/Jewel Box

  Привет на всички, които посещават този блог! 
 Тези дни отново бях на вълна рециклиране. Този път направих кутийка за бижута от стари вестници. Всъщност, отдавна си бях наумила да я направя, но все не и идваше ред. 
 Сравнително бързо я изработих, но когато стигнах до етап оцветяване се започна едно чудене...Двоумях се между златния и синия цвят( и двата много ми харесват). Но и с този проблем се справих, след като сондирах мнение със скъпата ми приятелка Вили. В крайна сметка използвах синя боя и златист брокат. И така, кутийката вече е напълно готова и аз ви я представям с огромно удоволствие.



Благодаря на Вили за съдействието, а на вас пожелавам слънчев следобед!!!




Happy-Go-LuckyОт Стефани Lynn

Photobucket 

12 коментара:

  1. Самата кутийка е бижу! Прилича на стара, антикварна, малка кутийка - никога не бих предположила от какво е изработена! Уникална е! Усмивки!

    ОтговорИзтриване
  2. Стефи, благодаря за хубавия коментар! Радвам се, че оставя такова впечатление.
    Поздрави!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Невероятна е кутийката, Миме!!!Както всичко, сътворено от теб!!!!Благодаря за милите думи! дано творческото вдъхновение не те напуска!!!
    ххх
    Вили

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз благодаря за хубавите думи, мила! Пожелавам ти същото и на теб!
      Много прегръдки и целувки!!!

      Изтриване
  4. Анонимен21 април, 2013

    Много е фина кутийката. С игрива нотка кокетност. :)

    Поздрави :) Краси

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Краси, благодаря че сте отделили от времето си, за да посетите блога ми и за хубавия коментар, който сте оставили.
      Поздрави!!!

      Изтриване
  5. So cute! Very charming. I am now a follower!
    Happy Creating.

    ОтговорИзтриване
  6. Adorable! Thank you for linking up at SHOW-licious Craft Showcase!

    Marti
    http://sew-licious.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  7. Really cute box! I like the color. Thanks for sharing @ Submarine Sunday!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Thanks for your comment!
      Thanks for your lovely party!
      Have a nice day!
      Hugs!!!

      Изтриване